יום ראשון, 19 במאי 2013

המלך החדש מציע לכם הצעה שאי אפשר לסרב לה

המלך החדש


הדפוס הדיגיטלי הוא המלך החדש! הוא החל את דרכו רק לפני שני עשורים, וכיום הוא הולך ומשתלט על עולם הדפוס. היתרונות שלו עצומים. העיקרי ביניהם הוא האפשרות להדפיס עותקים מעטים בעלות נמוכה ובאיכות טובה. ממש על פי העיקרון של המדפסת הביתית שלכם, הדפוס הדיגיטלי לא זקוק להכנת פלטות מתכת יקרות כדי להדפיס, אלא הוא מדפיס ישירות מן המחשב לנייר. עובדה זו מאפשרת להדפיס ספר באיכות מעולה במספר קטן של עותקים. המהפכה הזאת בעולם הדפוס הולידה הזדמנות לכל אדם לכתוב ספר ולהוציאו לאור במספר קטן של עותקים ללא צורך לפנות להוצאת ספרים גדולה ולהשקיע ממון רב.
בשנים האחרונות עלתה המודעות בארץ לצורך של דור המייסדים של המדינה, וכמובן גם של העולים החדשים מכל רחבי הגלובוס, להעלות על הכתב את ההיסטוריה האישית שלהם. פעמים רבות היוזמה להוצאת ספר ביוגרפי מגיעה דווקא מדור הילדים או אפילו מדור הנכדים.
לשם הכנת הספר ניתן להיעזר בכותב מקצועי שיסייע לכם בכתיבת סיפור החיים שלכם, של הוריכם, או של אדם קרוב לכם. הכותב המיומן יראיין את המספר וגם יעזור לכם במיון חומר תיעודי שטמון וממתין לגאולה במגירות נסתרות בביתכם. העורך של הספר נעזר במכתבים משפחתיים, תמונות ישנות, תעודות, וטקסטים שונים שנכתבו על ידי בני המשפחה.
עלות ההפקה של ספר ביוגרפי משתנה בהתאם להיקף עבודת העריכה, התיעוד והעיצוב של הספר, וכן בהתאם לעלויות ההפקה בדפוס, כלומר: מספר העמודים בספר, מספר העותקים להדפסה וכו'.
 
רותי ליאור עוסקת כבר יותר מעשר שנים בכתיבה והוצאה לאור של ספרי ביוגרפיה ותיעוד משפחתי. ניתן לפנות אליה כדי לקבל עצות בנושא, גם ללא התחייבות לביצוע העבודה.

דוא"ל:

lioruth@bezeqint.net

אתר:

http://www.rutylior.com/books.htm

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה